Prijavi se

POČINJE LETNJI SEMESTAR ŠKOLE TRČANJA – UPIS U TOKU

Škola trčanja je polugodišnji program grupnog vežbanja na zatvorenom i na otvorenom koji traje od decembra do maja (zimski semestar – 5 meseci) i od 10. maja do 10. novembra (letnji semestar – 6 meseci).

ŠKOLA TRČANJA POLUMARATON

Na upisu predstavljamo naš program trčanja sa kojim ćemo vas pripremiti da istrčite 5, 10 ili 21km ili da se spremite da počnete da trčite. (PRE RUNNING GRUPA)

Obezbeđeni su treninzi iz sportske sale, sa keja, u Kameničkom parku i na svim lokacijama koje prethodno dogovorimo mesec dana unapred. Stručno kreiran trenažni program za svačije potrebe, i dostupnost trenera na svakom treningu.

Naravno, oni koji nemaju trkačke ambicije samo bi voleli da žive zdrav način života takođe su dobrodošli!

Prvi korak da se registruješ na sajtu gornjem delu 🔝:

A sve ostalo prepusti nama. Vidimo se na upisu!

Trenerski tim škole trčanja Novi Sad vas srdačno očekuje!

MARATON AKADEMIJA

DA LI STE SPREMNI ZA JEDAN OD NAJVEĆIH TRKAČKIH IZAZOVA? UPIŠITE MARATON AKADEMIJU.

Istrčati punu dužinu maratonske staze, koja iznosi 42 km i 195 metara je izazov kako za psihu, tako i za čitavo telo. A ciljevi čekaju na svim kontinentima. Sigurno ste nekad zamišljali kako trčite stazama Bostona, Berlina ili Tokija. Pre stupanja na svetsku scenu, možete da se oprobate na beogradskom maratonu, ako ste dovoljno spremni.

Kako je nastao maraton?

Prema legendi, maraton je nastao u Grčkoj. Vojnik Filipides je trčao od grada Maratona do Atine kako bi javio da su Persijanci poraženi u Maratonskoj bici. Kada je stigao u Akropolj, izgovorio je “Pobedili smo”, nakon čega je umro. Trčanje maratona postalo je olimpijska disciplina na prvim modernim Olimpijskim igrama 1896. godine u Atini.

Koji je najbezbedniji put do finiša?

Profesionalni atletičari znaju, saznajte i vi. Uz naše stručne trenere izbeći ćete nepotrebno iscrpljivanje organizma i postepeno se pripremiti za najveći izazov. Program Maraton akademije podeljen je u 5 mesečnih ciklusa. Od prvog do četvrtog opterećenje postepeno raste, jer se trče najveće kilometraže. Kada dođemo do petog ciklusa intenzitet raste, a kilometraža opada.

Koliko vremena je potrebno da izdvojite za ovaj poduhvat?

Svaki mesečni ciklus sastoji se od 4 nedeljna. U prvim nedeljnim ciklusima opterećenje raste. Posle toga imaćete priliku za predah, jer je u planu oporavak, trče se samo lagani treninzi. Imaćemo četiri treninga nedeljno. Pitate se koliko ćemo nedeljno trčati? Odgovor je 40 km. Da li ste spremni za pokret?

Psihološka priprema je jednako važna, kao i fizička

Zbog toga, naš program sadrži i edukativni deo. Bavićemo se različitim temama kao što su zone intenziteta u treningu za maraton, važnost hidratacije, raspoređivanje snage, izbegavanje čuvenog “Zida maratona”. Osim edukacija, u planu je i gledanje 3 filma o maratonu, a imaćete priliku i da razgovarate sa našim najboljim maratoncima.

Šta je uključeno u cenu? Treninzi, edukativni deo i majica.

Priprema, pozor, klik! Prijavi se u gornjem delu 🔝:

Krećemo!

BIZNIS TRČANJE

JUTARNJE TRČANJE – PROVEREN RECEPT ZA DOBRU ENERGIJU NA POSLU

Kada ustanete ujutru, jedna od prvih misli je da vas čeka osmočasovno radno vreme. Još ako ga provodite sedeći u zatvorenoj kancelariji, nervoza i neraspoloženje su u najavi. Želite da ih izbegnete? Trčite sa nama.

Pridružite se ekipi koja ustaje sa osmehom i ne skida ga s lica do kraja dana.

Kako nam to polazi za rukom?

Trčanje je najzdravija i najprirodnija aktivnost da se oslobodite nervoze, stresa, bola u leđima, pa i viška kilograma. Aktivira sve mišiće i pozitivno utiče na jačanje imuniteta. Trčimo tri puta nedeljno u ranim jutarnjim časovima. Nakon treninga smo spremni za sve izazove koje donosi novi radni dan. Ne morate da brinete o stvarima koje ponesete i tuširanju posle treninga, imamo sve potrebne uslove za to.

Nedostaje vam motivacija za ovakav poduhvat?

Naš tim ne traži izgovore u neadekvatnim vremenskim uslovima, umesto toga sa lakoćom prihvata izazove i ispunjava ciljeve. Kada postanete deo tima, sjajna atmosfera i vidljivi efekti trčanja biće vam dovoljna motivacija da nastavite dalje.

Neka loš dan na poslu i bespotrebna nervoza postanu prošlost.

Znate da je stres uzročnik mnogih bolesti. Ne dozvolite da naškodi vašem organizmu. Sva nervoza i negativno raspoloženje nestaju sa kilometrima. Nemojte da nam verujete na reč, dođite i uverite se. Prvi trening je besplatan.

Zašto volimo trčanje?

Čime će vas trčanje oduševiti? Dođite i saznajte!

Prijavite se OVDE:

Čekamo vas!

JUTARNJE TRČANJE – PROVEREN RECEPT ZA DOBRU ENERGIJU NA POSLU

Kada ustanete ujutru, jedna od prvih misli je da vas čeka osmočasovno radno vreme. Još ako ga provodite sedeći u zatvorenoj kancelariji, nervoza i neraspoloženje su u najavi. Želite da ih izbegnete? Trčite sa nama.

Pridružite se ekipi koja ustaje sa osmehom i ne skida ga s lica do kraja dana.

Kako nam to polazi za rukom?

Trčanje je najzdravija i najprirodnija aktivnost da se oslobodite nervoze, stresa, bola u leđima, pa i viška kilograma. Aktivira sve mišiće i pozitivno utiče na jačanje imuniteta. Trčimo tri puta nedeljno u ranim jutarnjim časovima. Nakon treninga smo spremni za sve izazove koje donosi novi radni dan. Ne morate da brinete o stvarima koje ponesete i tuširanju posle treninga, imamo sve potrebne uslove za to.

Nedostaje vam motivacija za ovakav poduhvat?

Naš tim ne traži izgovore u neadekvatnim vremenskim uslovima, umesto toga sa lakoćom prihvata izazove i ispunjava ciljeve. Kada postanete deo tima, sjajna atmosfera i vidljivi efekti trčanja biće vam dovoljna motivacija da nastavite dalje.

Neka loš dan na poslu i bespotrebna nervoza postanu prošlost.

Znate da je stres uzročnik mnogih bolesti. Ne dozvolite da naškodi vašem organizmu. Sva nervoza i negativno raspoloženje nestaju sa kilometrima. Nemojte da nam verujete na reč, dođite i uverite se. Prvi trening je besplatan.

Zašto volimo trčanje?

Čime će vas trčanje oduševiti? Dođite i saznajte!

Prijavite se OVDE:

Čekamo vas!

PRE RUNNING PROGRAM – NOVA GRUPA

Usled sve češćih zahteva i želja od sada u ponudi imamo i program za one koji ne mogu trenutno da trče usled povreda ili prekomerne gojaznosti ili iz bilo kojih drugih razloga.

4x nedeljno treninzi, 2 x u sali specijalno dizajniran program samo za vaše stanje, 1x nedeljno zajednički trening snage sa svim ostalim grupama i 1x nedeljno (vikendom) dužina za početak uz hodanje a kasnije i trčanje.

Prvi korak da se registruješ na sajtu u gornjem delu 🔝